Szanowni Państwo,
Pracujemy w tej branży od 1994 roku i różne numery już widzieliśmy... :-)
Oto kilka sztuczek negocjacyjnych za pomocą których osoby uważające się za spryciarzy próbują nas omamić i zniewolić:

- zapytanie o kampanię z przerywaną ekspozycją:
Klient uważa się za inteligentnego i próbuje zamówić jedną kampanię w następującym termine:
01-14.06​01-14.07​01-14.08.2017
Dostaje więc w odpowiedi informację iż po każdym okresie ekspozycji następnego dnia zawsze ZAKLEJAMY nieaktualne plakaty z zakończonych kampanii a w związku z tym - będzie musiał trzykrotnie drukować i trzykrotnie opłacić usługę wyklejenia i zaklejenia swoich plakatów.
Identyczna sprawa z propozycją kampanii I + III + V, VI 2020 - tu także trzykrotnie będzie trzeba powtórzyć ten czynności.

Nie zamierzamy tracić ekspozycji w przerwach między wskazanymi okresami ani sponsorować nieuczciwych "klientów".

- deklaracja pretendenta na klienta: "na początek wynajmiemy jeden nośnik"...
To bajka stara jak świat i prawdę mówiąc - obraza dla rozmówcy...

- pytanie pretendenta na klienta: "dlaczego u Was tak drogo? - w firmie X (nasz konkurent) - mam po 150 zł miesięcznie... ?!"
Odpowiedź w takim przypadku jest zawsze jedna: "Po co Pan/Pani do nas przychodzi skoro tam jest tak tanio... ?!" Proszę nie zawracać nam głowy.

- pytanie pretendenta na klienta: "po ile te billboardy i dlaczego tak drogo?!"
Odpowiedź w takim przypadku jest zawsze jedna: "Straż, zabrać i wtrącić do lochu!"

cdn...